Tuesday, October 19, 2010

5 Stora trappan till sponsor återförsäljare i företaget MLM

Totalt artikel: 263340
Totalt författare: 81799
Totalt antal hämtningar: 1665972

Nyaste medlem
Kyle Morris

Av: Tawn Smith29 or more times read
Den inlämnade 2010-10-18 10:54:16 från the reception Of Tawn Smith(The Affiliate Way Network), Network Marketing coach

Jag började inom MLM ca 3 år sedan när jag plötsligt lades ut från landsomfattande Home Loans. Jag måste säga er att det var en grova och frustrerande 3 år av mitt liv.Jag följde fick jag veta och vad jag lärde mig men jag kan aldrig komma över den puckel av sponsring MLM distributörer i mitt företag.Det panoreras aldrig för mig som den gjorde för andra människor och vad jag talar om är finansiell frihet.

Jag skriver denna artikel eftersom jag inte vill du ställs inför samma besvikelse jag gjorde och jag inte vill att du får de samma misstag som jag gjorde. I stället för att du kämpar för 3 år som jag gjorde, kommer jag mold du till en uppdragsgivande maskin. Jag måste vara ärlig. Jag hoppade från företag till företag eftersom varje företag var problemet utan att veta var jag problemet. Om du följer instruktionerna jag skall avslöja du att sponsra mer MLM-distributörer i verksamhet än du kan räkna på daglig basis.

Här är några steg som måste genomföras för att sponsra hundratals människor att ge er slutliga frihet:

1. Du måste börja med ett annat tänkesätt. Inte precis den Network marknadsförare som kämpar i denna industri 99% av tiden.Vara inte en efterföljare, vara en ledare som börjar vi vår första steg och som är personligt varumärke. Sluta använda ditt företag märkta webbplatser, videoklipp, ljud meddelanden och utbildning. Människor ansluta till inte företag, de ansluta sig människor. Du vill ha dina egna system som fungerar för dig och inte någon annan. Vill du fokusera på dig, din egen webbplats, videor, Great och utbildning.Varför frågar ni? Eftersom människor litar du, du vet vad du talar om och de ser du som ledare och mentor. Du tillhandahåller information de kan förbättra sina liv. Försök inte skapa din egen webbplats såvida du inte är master designer. Det finns många system som kan hjälpa dig med detta.

2. LIST BUILINGING är nästa steg på vår lista och det är ett mycket viktigt steg. Jag trodde en lista inte var så viktigt och jag var döda fel. Precis som de säger, pengarna är i listan och jag talar inte om cold calling, familj, vänner, curator och medarbetare. För de nästa 90 dagarna vill jag sluta med att sponsra personer i din verksamhet och lär dig att skapa en enorm lista över intresserade och svältande framtidsutsikter.Den större den förteckning är lika med flera potentiella vinster.

3. Du måste tjäna pengar medan du bygger din verksamhet. Du bör aldrig gå i din egen ficka att bygga upp din verksamhet. Använda AFFILIATE program i din marknadsföring tratt. Skälet till detta är, säger utsikter inte blir en MLM distributör för ditt första företag, så under tiden du erbjuder värdefulla tjänster, produkter och lärande material som genererar kassaflöde från listan du bygger. De provisioner som du gör från affiliate-program kan användas för att bygga upp din verksamhet ytterligare.

4. Saluföring höjdpunkter är en av de viktigaste steg eftersom om du inte annonsera ingen vet vem du är eller ditt företag. Jag föreslår du plocka en marknadsföringsstrategi i taget och befälhavaren den innan du går vidare till nästa. Börja med de fria marknadsföringsmetoder om håller på att medel som artikel marknadsföring, video marknadsföring och sociala nätverk. Om du har några pengar att spendera kan du använda marknadsföringsmetoder som lön per klick och solo annonser. Men som sagt innan befälhavaren varje steg innan du gå vidare till nästa.

5. Det slutliga steget är förmodligen det enklaste att säga men inte det lättaste att lyda.BO KONSEKVENT OCH ALDRIG AVSLUTA.Jag säger detta eftersom jag har gjort både.Kontrollera bara du inte göra samma sak.Skapa en plan och hålla fast vid den.Det finns många resurser där ute som kan hjälpa dig med allt som nämndes i denna artikel.Föreställa sig de nästa 90 dagar kan du ha 25 personer kontaktar du varje dag att bli MLM återförsäljare av ditt företag.Om du håller sig till planen är du bra att gå.

Nu när du har läst de 5 stora steg, vad du ska göra med dem?Dessa samma steg har hjälpt mig mycket och har ändrat mitt liv för alltid.Jag vill göra något mycket tydligt om du vill använda dessa steg.Det finns ingen magisk hemliga eller snabb väg till online framgång.Du bör ha ett system för försäljning på plats och måste du registrera ett seriöst arbete för att komma till där du vill vara.Jag är säker på att du vet att så fungerar därför till skillnad från de flesta marknadsförare.Detta kommer att underlätta frustration sponsrar MLM distributörer i ditt företag.


View the original article here

No comments:

Post a Comment